Dane pojazdu
Nazwa | Dane |
marka | BMW |
model | 316 I |
rodzaj | SAMOCHÓD OSOBOWY |
podrodzaj | KARETA (SEDAN) |
pojemnosc | 1796 cm³ |
paliwo | benzyna |
info | |
Rok produkcji | 2003 |
VIN | WBAAY310X0KP22378 |
Polisa OC | aktualna |
Badanie techniczne | brak informacji o ważnym badaniu technicznym |
Ostatni stan drogomierza | 214 690 km |
Status rejestracji | zarejestrowany |
danetechniczne | |
Pojemność silnika | 1796 cm³ |
Moc silnika | 85 kW |
Paliwo | benzyna |
Liczba miejsc ogółem | 5 |
Liczba miejsc siedzących | 5 |
Masa własna pojazdu | 1385 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem | 1250 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca | 670 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1810 kg |
Liczba osi | 2 |
Data wydania aktualnego dokumentu | 09.03.2017 |
Typ dokumentu | Dowód rejestracyjny |
Stan dokumentu | Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu |
Data wydania karty pojazdu | 09.03.2017 |
timeline | |
2003 | Rok produkcji |
30.10.2003 | Pierwsza rejestracja za granicą |
04.03.2017 | |
Pierwszy właściciel w Polsce | |
1 | Właściciel: osoba fizyczna |
2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie |
06.03.2017 | Pierwsza rejestracja w Polsce |
25.11.2017 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 25.11.2018) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: KR/129/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 191 622 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
10.05.2019 | |
Okresowe badanie techniczne | |
1 | Wynik badania: negatywny |
2 | Numer SKP: KR/105 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 214 490 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
15.05.2019 | |
Badanie techniczne (ważne do 10.05.2020) | |
1 | Rodzaj badania: badanie techniczne polegające na ponownym sprawdzeniu usterek |
2 | Wynik badania: pozytywny |
3 | Numer SKP: KR/105 |
4 | Odczytany stan drogomierza: 214 690 km |
5 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
05.10.2020 10:52:17 | Wygenerowanie raportu |