Dane pojazdu
Nazwa | Dane |
marka | FIAT |
model | CINQUECENTO |
rodzaj | SAMOCHÓD OSOBOWY |
podrodzaj | HATCHBACK |
pojemnosc | 704 cm³ |
paliwo | benzyna |
info | |
Rok produkcji | 1995 |
VIN | ZFA17000000620030 |
Polisa OC | aktualna |
Badanie techniczne | aktualne |
Ostatni stan drogomierza | 109 602 km |
Status rejestracji | Zarejestrowany |
danetechniczne | |
Pojemność silnika | 704 cm³ |
Paliwo | benzyna |
Norma euro | EURO 1* |
Liczba miejsc ogółem | 5 |
Liczba miejsc siedzących | 5 |
Masa własna pojazdu | 675 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem | 400 kg |
Dopuszczalna ładowność | 435 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1110 kg |
Liczba osi | 2 |
Data wydania aktualnego dokumentu | 13.11.2018 |
Typ dokumentu | Dowód rejestracyjny |
Stan dokumentu | Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu |
timeline | |
1995 | Rok produkcji |
25.10.1995 | Aierwsza rejestracja w Polsce |
22.10.2010 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 22.10.2011) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
22.10.2011 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 22.10.2012) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
22.10.2012 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 22.10.2013) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
22.10.2013 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 22.10.2014) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
22.10.2014 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 22.10.2015) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 97 698 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
22.10.2015 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 22.10.2016) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 99 857 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
20.10.2016 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.10.2017) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 101 453 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
20.10.2017 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.10.2018) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 103 479 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
19.10.2018 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 19.10.2019) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 105 559 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
18.10.2019 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 18.10.2020) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 107 403 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
27.01.2020 | |
Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej | |
1 | Policja |
2 | Odczytany stan drogomierza: 107 978 km |
3 | (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020) |
19.10.2020 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 19.10.2021) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/002 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 108 474 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
18.10.2021 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 18.10.2022) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/009/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 109 048 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
17.10.2022 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 17.10.2023) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/009/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 109 441 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
17.10.2023 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 17.10.2024) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: CBR/009/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 109 602 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
29.05.2024 13:05:32 | Wygenerowanie raportu |