Dane pojazdu
| Nazwa | Dane |
| marka | VOLVO |
| model | V40 |
| rodzaj | SAMOCHÓD OSOBOWY |
| podrodzaj | KOMBI |
| pojemnosc | 1834 cm³ |
| paliwo | benzyna |
| info | |
| Rok produkcji | 1998 |
| VIN | YV1VW1345XF325405 |
| Polisa OC | aktualna |
| Badanie techniczne | aktualne |
| Ostatni stan drogomierza | 273 546 km |
| Status rejestracji | Zarejestrowany |
| danetechniczne | |
| Pojemność silnika | 1834 cm³ |
| Moc silnika | 92 kW |
| Paliwo | benzyna |
| Liczba miejsc ogółem | 5 |
| Liczba miejsc siedzących | 5 |
| Masa własna pojazdu | 1390 kg |
| Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem | 1200 kg |
| Dopuszczalna masa całkowita | 1790 kg |
| Liczba osi | 2 |
| Data wydania aktualnego dokumentu | 10.11.2017 |
| Typ dokumentu | Dowód rejestracyjny |
| Stan dokumentu | Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu |
| Data wydania karty pojazdu | 21.01.2008 |
| timeline | |
| 1998 | Rok produkcji |
| 23.11.1998 | Pierwsza rejestracja za granicą |
| 22.12.2007 | |
| Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 06.08.2008) | |
| 1 | Właściciel: osoba fizyczna |
| 2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie |
| 21.01.2008 | Pierwsza rejestracja w Polsce |
| 06.08.2008 | |
| Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 28.12.2010) | |
| 1 | Właściciel: osoba fizyczna |
| 2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie |
| Dodanie współwłaściciela (pozostał współwłaścicielem do 31.12.2010) | |
| 1 | Współwłaściciel: osoba fizyczna |
| 27.12.2010 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 27.12.2011) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 28.12.2010 | |
| Zmiana właściciela | |
| 1 | Właściciel: osoba fizyczna |
| 2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie |
| 04.01.2012 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 04.01.2013) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 04.01.2013 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 04.01.2014) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 30.12.2013 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 30.12.2014) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 30.12.2014 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 30.12.2015) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 3 | Odczytany stan drogomierza: 215 873 km |
| 4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
| 30.12.2015 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 30.12.2016) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 3 | Odczytany stan drogomierza: 223 200 km |
| 4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
| 30.12.2016 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 30.12.2017) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 3 | Odczytany stan drogomierza: 235 285 km |
| 4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
| 29.12.2017 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 29.12.2018) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 3 | Odczytany stan drogomierza: 244 684 km |
| 4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
| 29.12.2018 | |
| Okresowe badanie techniczne | |
| 1 | Wynik badania: negatywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 3 | Odczytany stan drogomierza: 255 470 km |
| 4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
| 08.01.2019 | |
| Badanie techniczne (ważne do 29.12.2019) | |
| 1 | Rodzaj badania: badanie techniczne polegające na ponownym sprawdzeniu usterek |
| 2 | Wynik badania: pozytywny |
| 3 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 4 | Odczytany stan drogomierza: 255 977 km |
| 5 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
| 30.12.2019 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 30.12.2020) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny |
| 2 | Numer SKP: KMY/007/P |
| 3 | Odczytany stan drogomierza: 273 546 km |
| 4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
| 15.12.2020 15:15:16 | Wygenerowanie raportu |