Dane pojazdu
Nazwa | Dane |
marka | PEUGEOT |
model | 106 1.4 D |
rodzaj | SAMOCHÓD OSOBOWY |
podrodzaj | HATCHBACK |
pojemnosc | 1361 cm³ |
paliwo | olej napędowy |
info | |
Rok produkcji | 1994 |
VIN | VF31AK9Y250570164 |
Polisa OC | brak informacji o aktualnej polisie |
Badanie techniczne | brak informacji o ważnym badaniu technicznym |
Ostatni stan drogomierza | 244 230 km |
Status rejestracji | wyrejestrowany |
danetechniczne | |
Pojemność silnika | 1361 cm³ |
Moc silnika | 37 kW |
Paliwo | olej napędowy |
Liczba miejsc ogółem | 5 |
Liczba miejsc siedzących | 5 |
Masa własna pojazdu | 860 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem | 550 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca | 430 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1300 kg |
Liczba osi | 2 |
Data wydania aktualnego dokumentu | 22.01.2014 |
Typ dokumentu | Dowód rejestracyjny |
Stan dokumentu | Unieważniony |
Data wydania karty pojazdu | 19.11.2008 |
timeline | |
1994 | Rok produkcji |
30.03.1994 | Pierwsza rejestracja za granicą |
25.11.2005 | |
Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 19.11.2008) | |
1 | Właściciel: osoba fizyczna |
2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie |
14.12.2005 | Pierwsza rejestracja w Polsce |
19.11.2008 | |
Zmiana właściciela | |
1 | Właściciel: osoba fizyczna |
2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie |
07.01.2012 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 07.01.2013) | |
1 | Wynik badania: pozytywne |
2 | Numer SKP: KBC/006/P |
07.01.2013 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 07.01.2014) | |
1 | Wynik badania: pozytywne |
2 | Numer SKP: KBC/006/P |
07.01.2015 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 07.01.2016) | |
1 | Wynik badania: pozytywne |
2 | Numer SKP: KBC/009/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 244 230 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
08.02.2016 | |
Wyrejestrowanie pojazdu | |
1 | Przyczyna wyrejestrowania: Przekazanie pojazdu do demontażu |
30.03.2020 10:12:26 | Wygenerowanie raportu |