Dane pojazdu
| Nazwa | Dane | 
| marka | HYUNDAI | 
| model | I20 | 
| rodzaj | SAMOCHÓD OSOBOWY | 
| podrodzaj | WIELOZADANIOWY | 
| pojemnosc | 1248 cm³ | 
| paliwo | benzyna | 
| info | |
| Rok produkcji | 2012 | 
| VIN | NLHBA51BADZ157516 | 
| Polisa OC | aktualna | 
| Badanie techniczne | brak informacji o ważnym badaniu technicznym | 
| Ostatni stan drogomierza | 90 681 km | 
| Status rejestracji | Zarejestrowany | 
| danetechniczne | |
| Pojemność silnika | 1248 cm³ | 
| Moc silnika | 62 kW | 
| Paliwo | benzyna | 
| Liczba miejsc ogółem | 5 | 
| Liczba miejsc siedzących | 5 | 
| Masa własna pojazdu | 1045 kg | 
| Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem | 850 kg | 
| Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca | 450 kg | 
| Dopuszczalna masa całkowita | 1515 kg | 
| Liczba osi | 2 | 
| Maksymalny nacisk na oś | 8 kN | 
| Data wydania aktualnego dokumentu | 07.09.2020 | 
| Typ dokumentu | Pozwolenie czasowe | 
| Stan dokumentu | Zatrzymany elektronicznie | 
| Numer | e11*2007/46*0129*03 | 
| Kategoria | M1 | 
| Wersja | M51AZ1 | 
| Wariant | F5P71 | 
| Typ | PBT | 
| timeline | |
| 2012 | Rok produkcji | 
| 01.10.2012 | Pierwsza rejestracja za granicą | 
| 02.10.2019 | |
| Okresowe badanie techniczne (ważne do 02.10.2020) | |
| 1 | Wynik badania: pozytywny | 
| 2 | Numer SKP: DBL/004/P | 
| 3 | Odczytany stan drogomierza: 90 681 km | 
| 4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) | 
| 03.09.2020 | |
| Pierwszy właściciel w Polsce | |
| 1 | Właściciel: osoba fizyczna | 
| 2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie | 
| Dodanie współwłaściciela | |
| 1 | Współwłaściciel: osoba fizyczna | 
| 07.09.2020 | |
| Pierwsza rejestracja w Polsce | |
| 1 | Termin następnego badania technicznego: 02.10.2020 | 
| 25.09.2020 | |
| Powstanie szkody istotnej | |
| 1 | Kategorie: Uszkodzenie elementów układu nośnego | 
| 2 | Nazwa ubezpieczyciela: PZU | 
| 3 | (Uwaga. Dane o szkodach istotnych gromadzimy od 1 marca 2020 r.) | 
| 02.11.2020 09:54:47 | Wygenerowanie raportu |