Nazwa informacji | Dane CEPIK |
marka | OPEL |
model | COMBO-C |
rodzaj | SAMOCHÓD OSOBOWY |
podrodzaj | WIELOZADANIOWY |
pojemnosc | 1248 cm³ |
paliwo | olej napędowy |
info | |
Rok produkcji | 2010 |
VIN | W0L0XCF06B4105932 |
Polisa OC | aktualna |
Badanie techniczne | brak informacji o ważnym badaniu technicznym |
Ostatni stan drogomierza | 328 530 km |
Status rejestracji | Zarejestrowany |
danetechniczne | |
Pojemność silnika | 1248 cm³ |
Moc silnika | 55 kW |
Paliwo | olej napędowy |
Emisja CO₂ | 134 g/km |
Średnie zużycie paliwa na 100km | 5 l |
Liczba miejsc ogółem | 5 |
Liczba miejsc siedzących | 5 |
Masa własna pojazdu | 1250 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem | 1000 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca | 550 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1845 kg |
Liczba osi | 2 |
Rozstaw osi | 2716 mm |
Rozstaw kół (średni) | 1425 mm |
Data wydania aktualnego dokumentu | 11.01.2016 |
Typ dokumentu | Dowód rejestracyjny |
Stan dokumentu | Zatrzymany elektronicznie |
Data wydania karty pojazdu | 28.12.2010 |
Numer | E1*2007/46*0291*02 |
Kategoria | M1 |
Wersja | 1A05LHCBA5 |
Wariant | BG11 |
Typ | COMBO-C |
timeline | |
2010 | Rok produkcji |
29.12.2010 | |
Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 28.11.2015) | |
1 | Właściciel: firma lub organizacja |
2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie |
04.01.2011 | Pierwsza rejestracja w Polsce |
28.11.2015 | |
Zmiana właściciela | |
1 | Właściciel: osoba fizyczna |
2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie |
04.01.2016 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 04.01.2017) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: WWL/024/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 195 456 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
09.01.2017 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 09.01.2018) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: WWE/010 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 235 126 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
08.01.2018 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 08.01.2019) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: ELC/016 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 270 933 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
07.01.2019 | |
Okresowe badanie techniczne | |
1 | Wynik badania: negatywny |
2 | Numer SKP: WWL/010 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 293 414 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
12.01.2019 | |
Badanie techniczne (ważne do 07.01.2020) | |
1 | Rodzaj badania: badanie techniczne polegające na ponownym sprawdzeniu usterek |
2 | Wynik badania: pozytywny |
3 | Numer SKP: WWL/010 |
4 | Odczytany stan drogomierza: 293 456 km |
5 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
07.01.2020 | |
Okresowe badanie techniczne | |
1 | Wynik badania: negatywny |
2 | Numer SKP: EPA/010/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 327 600 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
23.01.2020 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 23.01.2021) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: WWL/022 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 328 530 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
21.04.2020 | |
Powstanie szkody istotnej | |
1 | Kategorie: Uszkodzenie elementów układu nośnego |
2 | Nazwa ubezpieczyciela: PZU |
3 | (Uwaga. Dane o szkodach istotnych gromadzimy od 1 marca 2020 r.) |
23.03.2021 | Zbycie pojazdu |
02.04.2021 21:16:35 | Wygenerowanie raportu |