Nazwa informacji | Dane CEPIK |
marka | HYUNDAI |
model | I30 |
rodzaj | SAMOCHÓD OSOBOWY |
podrodzaj | HATCHBACK |
pojemnosc | 1582 cm³ |
paliwo | olej napędowy |
info | |
Rok produkcji | 2012 |
VIN | TMAD351UADJ004669 |
Polisa OC | aktualna |
Badanie techniczne | aktualne |
Ostatni stan drogomierza | 166 200 km |
Status rejestracji | Zarejestrowany |
danetechniczne | |
Pojemność silnika | 1582 cm³ |
Moc silnika | 94 kW |
Paliwo | olej napędowy |
Norma euro | EURO 5* |
Liczba miejsc ogółem | 5 |
Liczba miejsc siedzących | 5 |
Masa własna pojazdu | 1290 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem | 1500 kg |
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca | 645 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1920 kg |
Liczba osi | 2 |
Data wydania aktualnego dokumentu | 10.08.2019 |
Typ dokumentu | Dowód rejestracyjny |
Stan dokumentu | Zatrzymany elektronicznie |
timeline | |
2012 | Rok produkcji |
21.03.2012 | Pierwsza rejestracja za granicą |
24.07.2018 | |
Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 06.08.2019) | |
1 | Właściciel: osoba fizyczna |
2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: wielkopolskie |
18.12.2018 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 18.12.2019) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: PKR/015/P |
3 | Odczytany stan drogomierza: 125 436 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
Dodatkowe badanie techniczne | |
1 | Rodzaj badania dodatkowego: Uzasadnione przypuszczenie zagrożenia bezpieczeństwa |
2 | Wynik badania: pozytywny |
3 | Numer SKP: PKR/015/P |
4 | Odczytany stan drogomierza: 125 436 km |
5 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
19.12.2018 | |
Pierwsza rejestracja w Polsce | |
1 | Termin następnego badania technicznego: 18.12.2019 |
06.08.2019 | |
Zmiana właściciela | |
1 | Właściciel: osoba fizyczna |
2 | Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie |
13.12.2019 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 13.12.2020) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: DWR/012 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 139 100 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
09.12.2020 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 09.12.2021) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: DWR/012 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 147 300 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
07.12.2021 | |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 07.12.2022) | |
1 | Wynik badania: pozytywny |
2 | Numer SKP: DWR/012 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 156 600 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
05.12.2022 | |
Okresowe badanie techniczne | |
1 | Wynik badania: negatywny |
2 | Numer SKP: DWR/012 |
3 | Odczytany stan drogomierza: 165 833 km |
4 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
12.12.2022 | |
Badanie techniczne (ważne do 05.12.2023) | |
1 | Rodzaj badania: badanie techniczne polegające na ponownym sprawdzeniu usterek |
2 | Wynik badania: pozytywny |
3 | Numer SKP: DWR/012 |
4 | Odczytany stan drogomierza: 166 200 km |
5 | (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014) |
23.09.2023 | |
Powstanie szkody istotnej | |
1 | Kategorie: Uszkodzenie elementów układu kierowniczego |
2 | Nazwa ubezpieczyciela: EUROINS |
3 | (Uwaga. Dane o szkodach istotnych gromadzimy od 1 marca 2020 r.) |
20.10.2023 13:10:07 | Wygenerowanie raportu |