Ford Mondeo BA7

Rok produkcji: 2010
Przebieg: 382 364 km.
ID: 11346

Kontakt:
tel. 694 694 694
Nazwa informacjiDane CEPIK
marka FORD
model MONDEO
rodzaj SAMOCHÓD OSOBOWY
podrodzaj HATCHBACK
pojemnosc 1997 cm³
paliwo olej napędowy
info
Rok produkcji 2010
VINWF0EXXGBBEAP60542
Polisa OC aktualna
Badanie techniczne brak informacji o ważnym badaniu technicznym
Ostatni stan drogomierza 354 099 km
Status rejestracji Zarejestrowany
danetechniczne
Pojemność silnika 1997 cm³
Moc silnika 103 kW
Paliwo olej napędowy
Emisja CO₂ 139 g/km
Norma euro EURO 5*
Liczba miejsc ogółem 5
Liczba miejsc siedzących 5
Masa własna pojazdu 1482 kg
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem 1800 kg
Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca 750 kg
Dopuszczalna masa całkowita 2180 kg
Liczba osi 2
Rozstaw osi 2850 mm
Data wydania aktualnego dokumentu 06.09.2021
Typ dokumentu Dowód rejestracyjny
Stan dokumentu Zatrzymany elektronicznie
Numer e13*2001/116*0249*11
Kategoria M1
Wersja 5CFBPQ
Wariant UFBA1E
Typ BA7
timeline
2010 Rok produkcji
26.11.2010
Pierwszy właściciel w Polsce
1 Właściciel: firma lub organizacjastan drogomierza:
2 Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie
10.12.2010 Pierwsza rejestracja w Polsce
12.12.2013
Okresowe badanie techniczne (ważne do 12.12.2014)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: OKL/004
17.03.2014
Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 26.08.2021)
1 Właściciel: osoba fizyczna
2 Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie
18.03.2015
Okresowe badanie techniczne (ważne do 18.03.2016)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: DLU/019
3 Odczytany stan drogomierza: 187 955 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
17.03.2016
Okresowe badanie techniczne (ważne do 17.03.2017)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: DLU/019
3 Odczytany stan drogomierza: 202 123 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
15.03.2017
Okresowe badanie techniczne (ważne do 15.03.2018)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: DLU/019
3 Odczytany stan drogomierza: 219 398 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
16.03.2018
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.03.2019)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: DLU/020
3 Odczytany stan drogomierza: 235 618 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
14.03.2019
Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.03.2020)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: DLU/020
3 Odczytany stan drogomierza: 252 979 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
22.01.2020
Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej
1 Policja
2 Odczytany stan drogomierza: 266 922 km
3 (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020)
16.03.2020
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.03.2021)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: DLU/020
3 Odczytany stan drogomierza: 268 642 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
16.03.2021
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.03.2022)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: DLU/020
3 Odczytany stan drogomierza: 284 789 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
26.08.2021 Abycie pojazdu
07.03.2022
Okresowe badanie techniczne (ważne do 07.03.2023)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: PRA/019
3 Odczytany stan drogomierza: 313 904 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
22.05.2022
Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej
1 Policja
2 Odczytany stan drogomierza: 324 330 km
3 (Uwaga. Stan drogomierza przy kontroli drogowej gromadzimy od 2020)
07.03.2023
Okresowe badanie techniczne (ważne do 07.03.2024)
1 Wynik badania: pozytywny
2 Numer SKP: PRA/019
3 Odczytany stan drogomierza: 354 099 km
4 (Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)
11.01.2024
Powstanie szkody istotnej
1 Kategorie: Uszkodzenie elementów układu kierowniczego
2 Nazwa ubezpieczyciela: LINK4
3 (Uwaga. Dane o szkodach istotnych gromadzimy od 1 marca 2020 r.)
14.03.2024 14:34:11 Wygenerowanie raportu